Dostava brzom poštom za cijelu BiH
Do 5 godina garancije na proizvode
pouzećem, karticama na rate, e-bankarstvom
Uvjeti korištenja
Informacije o društvu
Naziv: PONUDA MP d.o.o.
Sjedište: Fra Didaka Buntića 26 (preko puta Općine), 88220 Široki Brijeg
JIB: 4272480390002
ŽR: 3382202255516906 otvoren kod Unicredit Bank d. d., sa sjedištem u Mostaru
email web trgovine: info@igre.ba
Tel: +387 63 555 951
Značenje izraza navedenih u ovim općim uvjetima
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (Službeni glasnik BiH 88/15), Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka (u daljnjem tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka) te Zakonu o zaštiti osobnih podataka ("Službeni glasnik BiH" broj 76/11, u daljnjem tekstu: Zakon)
Prodavatelj - trgovačko društvo "PONUDA MP d.o.o.", Fra Didaka Buntića 26, 88220 Široki Brijeg, IB: 4372586010009 koji djelatnost maloprodaje opreme obavlja pod nazivom "IGRE.BA".
www.igre.ba - web stranica u vlasništvu Prodavatelja.
Kupac - svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te naručila proizvod ili uslugu.
Korisnik "www.igre.ba" – svaka osoba koja web stranicu "www.igre.ba" koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu
Korištenje "www.igre.ba" – pristup stranici "www.igre.ba" radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina
Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem "www.igre.ba"
Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na "www.igre.ba", a koje je moguće kupiti putem web trgovine.
Opće odredbe uvjeta prodaje
Nositelj svih prava na internet stranici www.igre.ba je trgovačko društvo PONUDA MP d.o.o. (u daljnjem tekstu PONUDA MP). Korištenjem usluge "www.igre.ba" web trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na www.igre.ba smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (u daljnjem tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju I prihvaćaju.
Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava I obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem www.igre.ba web trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i www.igre.ba web trgovina, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora. a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načina plaćanja, jamstva, reklamacija i povrata, dostave, zaštite tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje "www.igre.ba" i online kupnje.
Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.
Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.
Putem "www.igre.ba" moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Bosne i Hercegovine što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Korisnici "www.igre.ba" dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, a suprotno postupanje ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi "www.igre.ba".
Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz web shop kao i sav ostali sadržaj "www.igre.ba" zbog čega su Korisnici "www.igre.ba" dužni prilikom svake posjete istoj web stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.igre.ba internet stranici.
Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup "www.igre.ba" i podatcima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja "www.igre.ba" ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje "www.igre.ba".
Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na "www.igre.ba". PONUDA MP zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača.
PONUDA MP sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. PONUDA MP ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različiti stvarnog proizvoda i fotografije prooizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukkoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.
Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji
Online kupnja može se ostvariti samo ukoliko se kupac registrira na za to predviđenom mjestu na "www.igre.ba". Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz infomrmacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu PONUDA MP za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojim registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen ugovor između kupca i PONUDA MP d.o.o., a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem "www.igre.ba" web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe-web trgovina, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem.
Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. (newsletter). Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podatci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji.
Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na "www.igre.ba" a uz svaki proizvod navedeni su podatci o specifikaciji proizvoda, cijeni. Cijena i uvjeti dostave navedeni su pod "Načini dostave".
Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u "košaricu" klikom na link "Košarica". Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Prodavatelj pribavi od svojih dobavljača). Prodavatelj, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.
U "košarici" se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link „Kupi“, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice "Narudžba" na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adrese dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina plaćanja (virmansko plaćanje, plaćanje pouzećem ili plaćanje kreditnom karticom). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da kupac unese sve tražene podatke.
Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom "Kupi" na stranici "Narudžba", sustav automatski vodi Kupca na stranicu "Potvrda narudžbe", a na kojoj se nalaze podatci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o odaslanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i besplatnom broju telefona putem kojih Kupac može dobiti sve potrebne informacije. Ako je kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Kupi“ vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Također može odabrati i plaćanje na rate beskamatno ukoliko je to plaćanje moguće sa karticom kojom plaća.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke u tom slučaju molimo Kupca da pošiljku ne preuzima. Ukoliko Kupac oštećenje utvrdi nakon otvaranja pošiljke, molimo da sačuva originalnu ambalažu i prijavu podnese na email: info@igre.ba kako bi u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 15 dana od datuma isporuke proizvoda te sukladno članku 18. do 21. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom u slijedećim postocima:
0% ako proizvod nije korišten i ambalaža je bez nedostataka
15% ako je oštećena ambalaža
25% ako nema ambalaže
Cijena
Cijene proizvoda su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u konvertibilnim markama te je u istima sadržan pripadajući PDV. Prodavatelj istaknute cijene ažurira na dnevnoj bazi zbog čega postoji mogućnost da cijene u fizičkim trgovinama budu različite od cijena na web trgovini "www.igre.ba".
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.
Cijena je utvrđena za svaki pojedinačni proizvod. Proces upisivanja cijene na web stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške zbog ljudskog faktora. Takve situacije su izvanredne i za njih se UNIVERZAL unaprijed ispričava svojim kupcima. UNIVERZAL će biti prisiljen obavijestiti kupce o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni i nemogućnosti isporuke za naručeni proizvod sa krivom cijenom po konkretnoj narudžbi.
Plaćanje
Plaćanje kupljenih proizvoda kupac može izvršiti putem platnih kartica, virmanskom uplatom i pouzećem:
American Express – jednokratno
MasterCard - jednokratno i na rate
Visa - jednokratno i na rate
Diners - jednokratno
Virmanom - jednokratno
Pouzećem - jednokratno gotovinom po primitku pošiljke na dogovorenu adresu.
Kartično plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice
Virmansko plaćanje se smatra potvrđenim u trenutku primitka uplate na žiro-račun Prodavatelja.
Unicredit banka: 3382202255295649
Dostava
Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi biti će isporučeni Kupcu u roku od jednog do sedam radnih dana, pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 14h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate. Ukoliko želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo Vas da to napišete pod NAPOMENA, kako bi mogli Vašu želju prenijeti dostavnoj službi. Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.
Dostavu vrši angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.
Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi biti će isporučeni Kupcu u roku od jednog do sedam radnih dana, pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 14h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate. U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.
U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
Cijene dostave istaknute su na "www.igre.ba" i u njima je sadržan pripadajući PDV.
Dostava se vrši samo na području Republike Bosne i Hercegovine.
Jamstvo i servisi
Za svaki proizvod iz asortimana Prodavatelja koji je oglašen na "www.igre.ba" kupac ostvaruje prava iz jamstva prema jamstvenom listu određenog proizvoda kojeg Kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom.
Podatci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se jamstvenom listu kojeg kupac dobiva zajedno sa kupljenim Proizvodom.
Kada Kupac ostvaruje prava iz jamstva, a što mora biti u skladu sa jamstvenim listom, tada isti reklamaciju ima pravo podnijeti Prodavatelju na u ovim uvjetima naznačenu e-mail adresu i/ili adresu sjedišta Prodavatelja, u kojim slučajevima će Kupca kontaktirati Prodavatelj, odnosno ima pravo reklamaciju podnijeti u prodajnim trgovinama "PONUDA MP".
Reklamacije
Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 24. do 27. obaviještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina).
Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara:
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.
Kad postoje materijalni nedostaci
Nedostatak postoji:
ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu
Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari
Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor)
Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat¬ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata
Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak
Skriveni nedostaci
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci
Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok
Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka
Raskid ugovora i povrat
Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik ima mogućnost pregledati Uvjete klikom na link koji se nalazi na dnu svake stanice pod "Uvjeti korištenja" (obavijest iz članka 44. i 45. Zakona o zaštiti potrošača).
Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 15 (petnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena
ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
Ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te nije moguće daljnje korištenje
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti UNIVERZAL o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se na "www.igre.ba" web stranici
Izjavom poslanom poštom (na PONUDA MP, Fra Didaka Buntića 26, 88220 Široki Brijeg), Telefaksom na 039 706 507 ili elektroničkom poštom na info@igre.ba, u kojoj je potrebno navesti: Broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana kada PONUDA MP zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca PONUDA MP može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu PONUDA MP, Fra Didaka Buntića 26, 88220 Široki Brijeg bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana kada je PONUDA MP-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora
Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 063/555-951 ili se javi na info@igre.ba kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe
Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti PONUDA MP-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio PONUDA MP o jednostranom raskidu Ugovora
Zaštita osobnih podataka
Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka i drugim primjenjivim propisima te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda) Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
PONUDA MP ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. PONUDA MP za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.
Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.
Za potrebe sklapanja i izvršavanja ugovora PONUDA MP ima pravo, sukladno članku 6. stavku 1. točki (b) Opće uredbe o zaštiti podataka, od Korisnika i Kupca zatražiti, prikupiti i obrađivati osobne podatke navedene u Politici o zaštiti privatnosti. Sklapanjem ugovora Kupac daje svoju privolu za upotrebu tako prikupljenih osobnih podataka u svrhu sklapanja i ispunjavanja ugovora te jamči da su podaci točni, potpuni i ažurni.
Izjava o kolačićima (Cookie policy)
Kako bi stranice www.igre.ba ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies).. Korištenjem web stranice www.igre.ba internet trgovina korisnik pristaje na upotrebu Cookiea.
Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dospustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati I konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje PONUDA MP web trgovina.
Ostale odredbe
Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na "igre.ba" samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na "igre.ba", u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja "igre.ba" na drugim web stranicama je zabranjen
Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova "igre.ba" trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.
Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektalnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.
Kada "igre.ba" odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica na primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u kom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.
Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku U slučajevima kada:
se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku
se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologji
postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao
Kontakti
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na:
adresu: PONUDA MP d.o.o., Fra Didaka Buntića 26, 88220 Široki Brijeg
Telefon: +387 63 555 951
e-mail: info@igre.ba
NAČINI PLAĆANJA
Omogućili smo različite načine plaćanja, prema željama i potrebama naših kupaca. U budućnosti planiramo proširiti mogućnosti plaćanja, a u ovom trenutku mogući su sljedeći načini plaćanja.
1.
GOTOVINOM
Plaćanje gotovinom Vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na željenu adresu, i to tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje gotovinom je moguće i u slučaju da ste odlučili da proizvod preuzmete lično na našoj adresi.
2.
KARTICOM JEDNOKRATNO
Kartice koje prihvatamo: MasterCard, Maestro, Visa - svih banaka.
3.
KARTICOM DO 18 RATA
Kartice sa kojima možete platiti do 18 rata su:
4.
VIRMANOM/OPĆOM UPLATINOM
Narudžbu plaćate virmanom/općom uplatinom: internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, banci ili pošti. Sve informacije vezane za za plaćanje ćete dobiti po završetku narudžbe na Vašu email adresu.
Potrebno je kod načina plaćanja odabrati plaćanje virmanom.
100% SIGURNO PLAĆANJE
Monri WebPay (UniCredit bank) Vam garantira 100% sigurne transakcije i sigurnost podataka koje pošaljete. Podaci nikad neće biti dostupni trećim licima, a sigurnost Vaše kartice je garantirana najnaprednijom tehnologijom enkripcije zahvaljujući SSL protokolu koji enkriptuje podatke sa 128/256-bitnom enkripcijom.
Usluga se implementira korištenjem najvišeg sigurnosnog standarda koji se zahtjeva u kartičnom poslovanju (PCI DSS standard), 3D Secure verifikacije i EV Validacije. To za trgovce znači potpunu zaštitu u komunikaciji s UniCredit Bankom, kao i sa krajnjim kupcem.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Mikrofin- Robni kredit
MKD Mikrofin je omogućio svima da na jednostavan način dođu do željene robe i usluge. Izaberite
željeni proizvod, popunite osnovne podatke, a neko od naših ljubaznih operatera će vas kontaktirati. Ili
jednostavno, uzmite predračun i javite se u jednu od preko 100 Mikrofin poslovnica širom BIH.
Potrebno je da imate ličnu kartu, cips i dokaz o primanjima, a kredit kod nas može biti odobren
zaposlenom stanovništvu, preduzetnicima i poljoprivrednicima.
· Iznos kredita od 200,00 do 20.000,00 KM, a period otplate do 18 mjeseci.
· Minimalna mjesečna rata je 25,00 KM.
Lako i brzo do ispunjenja vaših želja, uz naše Robne kredite.
MKD “ Mikrofin“ d.o.o. Banja Luka (skraćeno društvo) se obavezuje da će čuvati privatnost
podataka svih korisnika i obrađivati u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka na pravičan i
zakonit način.
Društvo prikuplja, obrađuje lične podatke samo u mjeri i obimu koji je neophodan za ispunjenje
svrhe odnosno realizaciju ugovornog odnosa.
Podaci kojima društvo raspolože predstavljaju službenu tajnu i neće se iznajmljivati, pozajmljivati
trećim stranama osim u slučaju zakonske /pravne obaveze da se dostave određeni podaci
nadležnim institucijama.
Lični podaci korisnika su zaštićeni nizom organizacionih i tehničkih mjera koje društvo
primjenjuje u svom radu.
Podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo službenicima kojima su ti podaci
neophodni za obavljanje posla.
Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom, molimo da vaše lične podatke ne ostavljate i ne
deponujete na naš web shop -> www.igre.ba
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti direktno društvu na adresu Vase Pelagića 22, 78000
Banja Luka ili putem e- pošte na adresu: mikrofin@mikrofin.com
SIGURNOST PLAĆANJA
www.igre.ba internet trgovina pruža najvišu razinu sigurnosti prilikom plaćanja putem interneta. Za zaštitu povjerljivih podataka pri njihovom slanju putem interneta, osiguran je sigurnosni SSL (Secure Socket Layer) certifikat renomirane tvrtke COMODO. COMODO je vodeća tvrtka u pružanju sigurnosnih rješenja za internet stranice, a njihovi certifikati su podržani u svim najpoznatijim internet preglednicima.
1.
Plaćanje pouzećem
Posebnu pozornost posvećujemo sigurnosti plaćanja. Ukoliko plaćate putem pouzeća, novac dajete tek onda kad ste proizvod dobili u svoje ruke tako da ne postoji mogućnost prevare.
2.
Plaćanje preko računa
Ukoliko plaćate virmanski, prijenos novca izvodi se direktno preko banke tako da u ovom slučaju sigurnost plaćanja ovisi o bankama – a banke jako puno ulažu u sigurnost plaćanja. Dakle rizika opet nema, ili bar nije ništa veći no da kupujete u klasičnoj trgovini.
3.
Plaćanje karticama
Plaćanje karticama možete izvršiti potpuno sigurno preko našega web shopa jednokratno svim karticama banaka, te do 24 rate preko Monri WebPay servisa i UniCredit banke
Tajna je u SSL-u
SSL je kriptografski protokol kojim se kriptiraju sve informacije koje vaš Internet preglednik šalje našem poslužitelju i obrnuto. Znat ćete da komunicirate preko SSL-a ako web adresa stranice na kojoj unosite podatke počinje sa https:// i negdje u prozoru vašeg preglednika nalazi se znak ključa ili lokota. Kriptiranjem sadržaja, bilo koja treća strana koja može presresti tok podataka ne može ih dešifrirati. Dešifrirati ih možemo jedino mi, jer jedino mi posjedujemo ključ za kriptiranje.
Našu sigurnost svakodnevno provjerava i procjenjuje najveća certifikacijska kuća za sigurni prijenos podataka – COMODO.
Od početka poslovanja do danas, u igre.ba se nikada nije desio gubitak sredstava naših kupaca.
BRZA I POUZDANA DOSTAVA
Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Više o našoj usluzi dostave možete saznati pozivom na tel. 063 555 951, Email: info@igre.ba .
Uslovi dostave
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prevozničkih kompanija koje obavljaju usluge transporta.
Dostava je moguća na teritoriji cijele BiH po cijeni od 8,00 KM po narudžbi bez obzira na broj ili težinu artikala.
Kako se registrovati na www.igre.ba?
Prvi korak do sigurne kupovine je registracija. Tako ćete moći u potpunosti iskoristiti sve pogodnosti koje koje vam www.igre.ba pruža.
Sam proces registracije je vrlo jednostavan i kratak. Kliknite na polje „Registracija“ u gornjem desnom uglu svake stranice. Bez brige, slanje vaših podataka je u potpunosti sigurno jer se pri prijavi i registraciji koriste sigurnosni protokoli koji onemogućuju krađu ličnih podataka.
Upišite svoje podatke za prijavu
Upišite svoje podatke koje želite koristiti na našoj stranici i željenu lozinku. Potvrda o vašoj registraciji sa korisničkim podacima koje ste upisali stiže na vaš e-mail u nekoliko trenutaka. Tako je registracija završena i možete pregledavati našu ponudu ili odmah stavljati proizvode u košaricu i tako sigurno kupovati.
Narudžbe telefonom ili e-mailom
Ako nemate vremena svoju narudžbu sami obaviti putem naše web trgovine, pružamo vam mogućnost telefonskog naručivanja pozivom na tel: 063 555 951 ili e-mailom na info@igre.ba
Naši operateri će Vam pomoći u registraciji, korištenju funkcionalnosti naše web trgovine, pretraživanju artikala, ali i samom odabiru i završnim koracima narudžbe.
Ukoliko odlučite svoju narudžbu prepustiti našim operaterima, telefonski ili e-mailom nam dostavljate podatke o primatelju i adresi dostave, te kontakt broj naručitelja, a mi ćemo Vam poslati ponudu za virmansku uplatu ili poslati robu na isporuku sa opcijom plaćanja pouzećem (gotovinom prilikom same dostave).
Reklamacije i prigovori
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 3 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom info@igre.ba, telefonski na 063 555 951.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća nama. Kad proizvod stigne nama, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 063 555 951 ili e-mailom na info@igre.ba.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
Kako naručiti na igre.ba?
Naručiti možete na više načina:
Kada pronađete željeni artikl, kliknete gumb "DODAJ U KOŠARICU" zatim kliknete desno u vrhu na košaricu, košarica se otvara i nudi Vam različite mogućnosti plaćanja, kliknete na gumb "ODABERITE NAČIN PLAĆANJA" kada ste izabrali kako plaćate, odmah ispod imate "NASTAVITE NA ADRESU DOSTAVE", onda popunite vaše podatke adrese tražene: ime i prezime, adresa, grad, poštanski broj, kontakt telefon i email. Nakon što ste popunili podatke za adresu, u dnu desno imate gumb "NARUČI" kliknete na njega i naručili ste željeni artikl/e, zatim na Vašu mail adresu dobivate potvrdu o zaprimljenoj narudžbi i kod Vas je na adresi unutar 1 do 2 radna dana. Ovaj način vrijedi za plaćanje pouzećem (gotovinom pri preuzimanju).
Ako plaćate virmanom sve radite isto, samo što dobivate predračun na mail adresu po kojemu uplaćujete željene artikle, nakon zaprimljene uplate, mi šaljemo robu prema Vama.
Ako plaćate bankovnom karticom, kada popunite podatke adrese, ispod imate gumb "ODABERITE BROJ RATA" Napomena: Samo sa UniCredit kreditnim karticama možete kupovati na rate, sa ostalima samo jednokratno.Nakon odabira broja rata kliknete na gumb "NASTAVITE NA PLAĆANJE" Tada Vas prebacuje web shop u "Monri WebPay" - online autorizacija kreditnih i debitnih kartica
Ovo je zaštićeni server. Sigurnost podataka na ovim stranicama omogućena je uporabom SSL sigurnosnog protokola (128/256-bitna zaštita podataka). Razmjena podataka između vašeg web preglednika i ove stranice je sigurna. Popunite prazna polja detalji kartice i ispod prazna polja osobni podaci i na dnu imate gumb plavi "PLATI" i kupili ste željeni artikl/e
Imate i brzu narudžbu ako plaćate pouzećem (gotovinom pri preuzimanju) preko našeg kontakt telefona 00 387 63 555 951 , također SMS-porukom na Viber ili Whatsapp, dovoljno je da porukom napišete vaše podatke za dostavu: ime i prezime, adresu, grad, kontakt telefon i željene artikle koje želite naručiti, nakon potvrde naših operatera, narudžba je zaprimljena i ide prema Vama brzom poštom.
SERVIS
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direkto kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici moguće je, u od 7 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka ovog roka kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu.
Česta pitanja?
Kako naručiti?
Naručiti možete na više načina:
Kada pronađete željeni artikl, kliknete gumb "DODAJ U KOŠARICU" zatim kliknete desno u vrhu na košaricu, košarica se otvara i nudi Vam različite mogućnosti plaćanja, kliknete na gumb "ODABERITE NAČIN PLAĆANJA" kada ste izabrali kako plaćate, odmah ispod imate "NASTAVITE NA ADRESU DOSTAVE", onda popunite vaše podatke adrese tražene: ime i prezime, adresa, grad, poštanski broj, kontakt telefon i email. Nakon što ste popunili podatke za adresu, u dnu desno imate gumb "NARUČI" kliknete na njega i naručili ste željeni artikl/e, zatim na Vašu mail adresu dobivate potvrdu o zaprimljenoj narudžbi i kod Vas je na adresi unutar 1 do 2 radna dana. Ovaj način vrijedi za plaćanje pouzećem (gotovinom pri preuzimanju).
Ako plaćate virmanom sve radite isto, samo što dobivate predračun na mail adresu po kojemu uplaćujete željene artikle, nakon zaprimljene uplate, mi šaljemo robu prema Vama.
Ako plaćate bankovnom karticom, kada popunite podatke adrese, ispod imate gumb "ODABERITE BROJ RATA" Napomena: Samo sa UniCredit kreditnim karticama možete kupovati na rate, sa ostalima samo jednokratno.Nakon odabira broja rata kliknete na gumb "NASTAVITE NA PLAĆANJE" Tada Vas prebacuje web shop u "Monri WebPay" - online autorizacija kreditnih i debitnih kartica
Ovo je zaštićeni server. Sigurnost podataka na ovim stranicama omogućena je uporabom SSL sigurnosnog protokola (128/256-bitna zaštita podataka). Razmjena podataka između vašeg web preglednika i ove stranice je sigurna. Popunite prazna polja detalji kartice i ispod prazna polja osobni podaci i na dnu imate gumb plavi "PLATI" i kupili ste željeni artikl/e
Imate i brzu narudžbu ako plaćate pouzećem (gotovinom pri preuzimanju) preko našeg kontakt telefona 00 387 63 555 951 , također SMS-porukom na Viber ili Whatsapp, dovoljno je da porukom napišete vaše podatke za dostavu: ime i prezime, adresu, grad, kontakt telefon i željene artikle koje želite naručiti, nakon potvrde naših operatera, narudžba je zaprimljena i ide prema Vama brzom poštom.